***Kletstopic***

...De plek waar we gezellig verder kletsen...
wendy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24-02-2012 11:37

Bericht door wendy » 21-04-2014 08:12

@inge, wat hoorde ik! wat naar zeg.
Ik ben een tijd hier niet geweest maar hoorde dat je ziek bent.
Heb er geen woorden voor....

kus wen ( vh wendyenrichard)
28 maanden bezig....
4-04-2009 PCOS
6-11-2011 onverklaarbare azoöspermie
20-2-2011 Iui-D 1 2-4-2011 iui-d 2 mislukt
2-4-2011 diagnose: schot in baarmoeder
14-02-2012 HSG, eenhornige bm
7 mrt gesprek bij gyn..
7-03-2012 groen licht 3 x KID daarna IVF-D
26-04-2012 we gaan scheiden
18-10-2012 scheiding definitief
..Voor ons heb je al een naam, je wieg staat al bij het raam..weet dat je welkom bent..We leven naar het moment dat jij hier bij ons zou zijn...

Inge
Berichten: 380
Lid geworden op: 22-02-2012 20:21

Bericht door Inge » 21-04-2014 17:02

wendy schreef:@inge, wat hoorde ik! wat naar zeg.
Ik ben een tijd hier niet geweest maar hoorde dat je ziek bent.
Heb er geen woorden voor....

kus wen ( vh wendyenrichard)
Tja Wendy, wat kan ik zeggen. Een moeilijke tijd, maar vertrouwen houden en genieten van elke dag. Lief dat je een berichtje schrijft.
Hoe gaat het met jou?
Jij hebt ook een pittige tijd gehad; moeilijk traject om zwanger te worden en een scheiding. Red je je een beetje en is er nog een mogelijkheid voor jou om zwanger te worden?
Afbeelding

Sandra81
Berichten: 379
Lid geworden op: 23-02-2012 13:31

Bericht door Sandra81 » 28-04-2014 22:06

Inge:
Fijne dat je zo hebt genoten van een vakantie. Je leert (op een harde manier) de kleine dingen waarderen he?!
Wat heftig dat dit zulke grote gevolgen heeft voor de andere wensen die jullie hadden. Huis, een derde kindje....alsof die K*ziekte niet erg genoeg is...
Weten al wat meer mensen in je omgeving ervan?

Hier gaat alles goed. En idd...de kindjes worden groot. Roan begint een echte kleuter te worden. Hij is zo lief en behulpzaam en hij heeft onwijs leuke praatjes....daar geniet ik echt van!
Sophie is afgelopen donderdag 1 geworden. En alsof ze het weet...ze heeft besloten om ook groot te zijn en wil ook echt niet meer als een baby behandeld worden....haha, een echt dametje met een sterke eigen wil!! Maar ook een blije vogel....ik geniet ontzettend van onze kindjes!!
Afbeelding

Afbeelding

Inge
Berichten: 380
Lid geworden op: 22-02-2012 20:21

Bericht door Inge » 03-05-2014 14:44

Sandra81 schreef:Inge:
Fijne dat je zo hebt genoten van een vakantie. Je leert (op een harde manier) de kleine dingen waarderen he?!
Wat heftig dat dit zulke grote gevolgen heeft voor de andere wensen die jullie hadden. Huis, een derde kindje....alsof die K*ziekte niet erg genoeg is...
Weten al wat meer mensen in je omgeving ervan?

Hier gaat alles goed. En idd...de kindjes worden groot. Roan begint een echte kleuter te worden. Hij is zo lief en behulpzaam en hij heeft onwijs leuke praatjes....daar geniet ik echt van!
Sophie is afgelopen donderdag 1 geworden. En alsof ze het weet...ze heeft besloten om ook groot te zijn en wil ook echt niet meer als een baby behandeld worden....haha, een echt dametje met een sterke eigen wil!! Maar ook een blije vogel....ik geniet ontzettend van onze kindjes!!
Ik moet zeggen dat wij altijd al wel heel erg genoten van ons gezinnetje, maar dit alles heeft het nog intenser gemaakt. Je geniet ook van alle dagen en prioriteiten worden anders. Idd een harde manier, maar het is niet anders. Je moet roeien met de riemen die je hebt zeggen ze weleens en dat is het inderdaad.
Het is idd moeilijk dat mijn ziekte de rest van mijn leven gevolgen zal hebben. Met een huis kan ik wel omgaan, maar de kinderwens is heel moeilijk. Ik weet dat we heel blij moeten zijn met twee gezonde kinderen en dan ook nog een jongen en een meisje, maar het is heel moeilijk als de keus voor je gemaakt word. Vroeger dacht ik daar anders over, maar als je het meemaakt, is het moeilijk. Zeker het feit dat mijn vriend ook graag een derde wil en ik het gevoel heb dat ik hem dat ontneem. Gelukkig denkt hij daar heel anders over en ziet hij het als iets wat ons samen overkomt.

Gefeliciteerd nog met de verjaardag van Sophie. Gaat hard he. Hihi bij jullie de tweede ook al zo'n eigen wil. Wij hebben er ook zo'n een, maar ik vind het wel leuk dat er veel pit in zit.
Heb je goed dat je lekker van je kindjes geniet, dat is het allerbelangrijkste in het leven.
Afbeelding

Jeanette
Berichten: 647
Lid geworden op: 23-02-2012 11:37

Bericht door Jeanette » 26-05-2014 20:30

@ Inge, heftige tijd hoor. Hopelijk kun je het straks goed verwerken en een plaatsje geven. En net wat je zegt je geniet nog meer van de kleine dingen. Erg moeilijk he dat je de keus voor een derde kindje niet meer zelf kan maken, daar heb ik het ook erg moeilijk mee. Al ben ook ik natuurlijk erg blij met mijn gezin


Afbeelding
Afbeelding

Inge
Berichten: 380
Lid geworden op: 22-02-2012 20:21

Bericht door Inge » 06-06-2014 14:11

Jeanette schreef:@ Inge, heftige tijd hoor. Hopelijk kun je het straks goed verwerken en een plaatsje geven. En net wat je zegt je geniet nog meer van de kleine dingen. Erg moeilijk he dat je de keus voor een derde kindje niet meer zelf kan maken, daar heb ik het ook erg moeilijk mee. Al ben ook ik natuurlijk erg blij met mijn gezin


Afbeelding
Gelukkig zijn wij wel nuchter en gaan wel door. Af en toe is het wel moeilijk, maar we genieten nu erg van de tijd samen met de kinderen en hebben de narighied nu maar ff geparkeerd en dat komt straks wel weer.
Is voor jou de keus voor een derde ook genomen dan?
Afbeelding

Jeanette
Berichten: 647
Lid geworden op: 23-02-2012 11:37

Bericht door Jeanette » 11-07-2014 22:59

@ inge, hoe gaat het nu met je? Nog vakantie plannen?
Ja groot gelijk, genieten is zo belangrijk.
Ik heb 60% kans dat dit alles zich herhaalt, dit kan ik luuk niet nog een keer aan doen en nout ook niet en erik en mezelf natuurlijk ook niet.
Afbeelding

Sandra81
Berichten: 379
Lid geworden op: 23-02-2012 13:31

Bericht door Sandra81 » 23-07-2014 19:06

Ha Inge,
Hoe gaat het nu met je? Hebben jullie nog vakantie plannen kunnen maken...of is dat er allemaal niet van gekomen?
Had je binnenkort niet een afspraak met de arts? Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat?!

Jeanette,
Ik wist niet dat je dat bij een volgende zwangerschap meer kans hebt om het weer te krijgen. Ik kan me voorstellen dat je je gezin en jezelf dat niet weer door wil laten maken..
Hoe gaat het nu met de boys?
Afbeelding

Afbeelding

Jeanette
Berichten: 647
Lid geworden op: 23-02-2012 11:37

Bericht door Jeanette » 07-08-2014 20:19

@ Sandra, ja 60% kans op herhaling en elke % is er een teveel :wink:
Met de jongens gaat het super, Nout is een heerlijk zoet en tevreden mannetje die hoor je eigenlijk nooit. En voor Luuk is het tijd om naar school te gaan :wink: Maar is verder ook een lieverd hoor maar wel bewerkelijker dan zijn broertje.
Hoe is het met jou kindjes?

@ Inge, ja ben ook benieuwd hoe het met je is.

Liefs
Afbeelding

Sandra81
Berichten: 379
Lid geworden op: 23-02-2012 13:31

Bericht door Sandra81 » 24-10-2014 20:28

Hoi Inge...

Hoe gaat het nu met je?
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie