***Kletstopic***

...De plek waar we gezellig verder kletsen...
Sandra81
Berichten: 379
Lid geworden op: 23-02-2012 13:31

Bericht door Sandra81 » 07-11-2013 15:42

Jeanette,
Echt K dat je je zo voelt...terwijl het zo'n mooie periode had moeten zijn. Hipelijk komt jullie kindje eerder dan verwacht, al zal het dan ook nog zwaar zijn! Ik hoop oprecht dat je snel weer de oude bent....hou je taai!

Chantal,
Heerlijk even weg...geniet er van!
Sam is er inderdaad vroeg bij. Fijn dat jullie elkaar afwisselen. Sophie slaapt op dit moment echt goed ( al moet ik dat afkloppen) ze gaat rond 7 uur naar bed en wordt dan de volgende ochtend tussen 6.30 en 7.30 wakker. Al zit er zo nu en dan een dag bij dat ze om 6 uur al van d'r laat horen...en dat is meestal als het voor ons laat is geworden:-(
Maar we mogen niet klagen...
Afbeelding

Afbeelding

Inge
Berichten: 380
Lid geworden op: 22-02-2012 20:21

Bericht door Inge » 29-11-2013 09:23

@Jeanette. Ik dacht eens kijken hoe het met je gaat. Ben heel benieuwd of de kleine er al is of dat jullie nog even geduld moeten hebben.
Afbeelding

wen1975
Berichten: 27
Lid geworden op: 26-02-2012 17:59

Bericht door wen1975 » 05-12-2013 13:07

Hallo allemaal,

Dat is wel heel erg lang geleden dat ik hier ben geweest... :oops: Er is ook zoveel gebeurd en nog steeds gaande...

In ieder geval is 8 mei 2013 Thymo geboren en met hem ook het nodige achter de rug, waaronder 2 ziekenhuisopnames en de 3e staat eraan te komen. Thymo heeft net als Jenz een verborgen reflux en een nog ergere KMA, bijvoeding verdraagt hij ook nog niet. Maar het is wel een lekker mannetje hoor, hij heeft een hele mooie lach en is superlief.

Met Jenz gaat het hartstikke goed, wordt alweer bijna 3. Jenz is een lieve, zeer slimme, ondeugende peuter geworden. Hij groeit goed en eet (bijna) alles, hahaha.

Met mijn moeder gaat het redelijk, uitslagen blijven goed maar ze gaat wel achteruit in elk opzicht. Het is afwachten hoe het verder gaat lopen en hoe lang het gaat duren.

Hier zijn inmiddels, zo te zien, ook in de tussentijd veel kindjes erbij gekomen. Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd. :oops:

@Jeanette Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nout! Hoop dat je nu lekker kan gaan genieten en je je beter voelt.

Groetjes
Wendy


Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Jeanette
Berichten: 647
Lid geworden op: 23-02-2012 11:37

Bericht door Jeanette » 13-02-2014 14:40

He Meiden, Wat is het hier al lang stil.

Ik zie dat sinds de dag van mijn bevalling 5 dec niks meer is bijgekomen.

Het gaat hier eindelijk steeds beter en ik kan eindelijk genieten van mijn 2 mooie mannetjes.


Afbeelding
Afbeelding

chantal
Berichten: 225
Lid geworden op: 22-02-2012 16:38

Bericht door chantal » 22-02-2014 15:11

Ja jammer he:) Sommige meiden zitten ook niet op facebook, dus daarvan weet ik helemaal niet hoe het gaat.

Inge hoe gaat het bij jou?
Afbeelding

Sandra81
Berichten: 379
Lid geworden op: 23-02-2012 13:31

Bericht door Sandra81 » 22-02-2014 20:09

Ja...ik vind het ook super jammer...
We kletsen al zo lang met elkaar!
Afbeelding

Afbeelding

Jeanette
Berichten: 647
Lid geworden op: 23-02-2012 11:37

Bericht door Jeanette » 22-02-2014 20:12

Ja idd misschien toch weer wat meer doen, met mij gaat het steeds beter dus ik zal er ook weer zijn.

Zijn jullie nog benieuwd naar mijn bevallings verhaal?

Liefs
Afbeelding

Sandra81
Berichten: 379
Lid geworden op: 23-02-2012 13:31

Bericht door Sandra81 » 27-02-2014 13:29

Ja Jeanette...ik ben erg benieuwd naar je verhaal...

Hier een foto van Roan en Sophie
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Jeanette
Berichten: 647
Lid geworden op: 23-02-2012 11:37

Bericht door Jeanette » 07-03-2014 20:46

Sandra, lieve foto.

Nou hier dan mijn verhaal, op 3 dec was ik echt klaar met alles ik was echt helemaal klaar met de zwangerschap dus heb ik de vk gevraagd of ze me in konden leiden. Ze heeft me eerst gestript met goed resultaat en ik had al 2 cm ontsluiting, ze verwachtte dat ik binnen 24 uur zou bevallen. Maar mijn bloeddruk bleek te hoog dus na overleg moest ik naar het z'huis het bleek geen zw vergiftiging en inleiden kon die dag niet omdat het zo enorm druk was en ze dan niet de aandacht konden geven die nodig was dus ook de vk van het ziekenhuis stripte me nog een keer en verwachtte ook een bevalling binnen 24 uur en anders zou ik 5 dec op de uitgerekende datum ingeleud worden. Nou binnen 24 uur gebeurde er niks wel verloor ik de 4e mijn slijmprop. Precies om 0.00 op 5 dec kreeg ik de eerste wee die was meteen enorm heftig, dit was bij luuk ook zo en die was er in 4 uur dus meteen de vk gebeld die was er om 0.20 en ik had 4 cm ontsluiting bij luuk was dit toen 6 cm dus ik dacht ow dat kan nog wel even duren. We gingen meteen naar het z'huis omdat we hier niet thuis mogen bevallen. Pff... wat was dat heftig in de auto. Om 1.10 waren we in het ziekenhuis, en ik wilde douchen want had zo'n pijn maar de vk zei daar ben je zo van onder maar ik zei met luuk deed ik dat ook 'nog steeds denkende dat het nog wel 4 uur ging duren' nou ja zei ik dan wil ik naar de wc want ik heb aandrang dus ik op de wc maar kon het niet meer uithouden de vk en erik hebben me naar het bed gesleept en ik bleek volledige ontsluiting te hebben en met 2 keer persen was Nout er echt zo onwerkelijk hij is om 1.21 geboren dus net niet onderweg. De kraamverzorgende kwam zelfs te laat.

Liefs
Afbeelding

Inge
Berichten: 380
Lid geworden op: 22-02-2012 20:21

Bericht door Inge » 11-03-2014 20:30

Wat leuk dat er hier weer at meer zijn. Het was inderdaad rustig hier.

@Jeanette. wat fijn dat het wat beter met je gaat en dat je van je mannetjes kan genieten. Dat is ook het allerbelangrijkste.
Snelle bevalling hoor. Gelukkig dat je net in het ziekenhuis was.

@Chantal. Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van sam. Heben jullie een leuk dag gehad. Ik vind de eerste vrejaardag altijd wel extra bijzonder.
Lief dat je naar mij vraagt.

@Sandra. wat word jullie meisje alweer groot. en een mooi staartje al op het hoofd, lief.

Hier gaat het niet zo goed. Ik heb jullie al eens verteld dat ik aan een bult in mijn hals geholpen moest worden. Geheel tegen verwachting in bleek deze toch kwaadaardig toen die eruit was. Fijn nieuws wat je op kerstavond krijgt en je wereld stort compleet in. We hebben 8 heftige weken achter de rug. Ik ben twee keer geopereerd en heb daarna de eerste behandeling gehad. Nu hebben we ff rust en kunnen het allemaal even laten bezinken. De volgende behandeling zal na de zomer zijn.
Gelukkig hebben we onze twee kindjes die me hier onbewust doorheen slepen. Al maken zij het me onbewust natuurlijk ook super moeilijk, want ik moet er niet aan denken wat er verder gebeurt met hen als het met mij niet goed komt. Gelukkig zijn de artsen positief en kunnen wij dat ook zijn. We hopen er het beste van.

Ik zou het ook leuk vinden om hier weer wat meer te kletsen. We spreken elkaar al zo'n tijd dat het best vertrouwd voelt.
Afbeelding

Plaats reactie